Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.

Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.

Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

Se webinaret her

Karina Lafrenz
Juridisk chef
Karina Lafrenz

Europæisk topbesøg: HORESTA som bindeled til Bruxelles

HORESTA har været vært for et besøg fra HOTREC, den europæiske organisation for hoteller og restauranter. Besøget understregede, hvor tæt den danske branche er forbundet med EU-lovgivning, og hvordan internationale samarbejder kan flytte dagsordener, der rækker langt ud over Danmarks grænser.

43 mio. kr. til nye udviklingsplaner skal styrke dansk turisme

Regeringen investerer nu 43 mio. kr. i tværkommunale udviklingsplaner, der skal skabe helårsturisme, nye arbejdspladser og stærkere samarbejde på tværs af destinationer. Projekter i alle landsdele vil få gavn af midlerne, og HORESTA kalder satsningen et vigtigt løft af dansk turisme.

Log ind