Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Rekom Group, Nordens største barkoncern, har forlænget sit mangeårige samarbejde med Carlsberg Danmark frem til udgangen af 2029. Partnerskabet, som har eksisteret i 25 år, handler nu ikke kun om ølleverancer, men også om ansvarlig alkoholadfærd og forbedret gæsteoplevelse.

Carlsbergs kampagne ”Drik med Respekt” bliver en central del af samarbejdet, som blandt andet skal få gæsterne tidligere ud i nattelivet. Ifølge Jeppe Kallesøe Odefey, adm. direktør i Rekom Group, skal det udvidede partnerskab bygge på innovation og datadrevet indsigt.

Carlsberg er Rekoms største leverandør, mens Rekom er Carlsbergs største on-trade-kunde. Fokusområderne for de kommende år bliver innovation, ansvarlighed og vækst på tværs af Rekoms mange barer.

Læs hele historien på FødevareWatch

Restauranter ser positivt på resten af 2025

En ny medlemsanalyse fra HORESTA viser, at restauranterne forventer vækst i både gæster og omsætning resten af året – men også med blik for de økonomiske udfordringer.

Log ind