Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
"Andersen Forever" er navnet på markeringen, der fra 4. august og langt ind i efteråret skal tiltrække 100.000 besøgende til Odense. Det skriver Turistmonitor.
Eventrækken består af mere end 50 unikke arrangementer, fordelt på 38 kulturaktører og institutioner. Målet er at styrke fortællingen om H.C. Andersen som en evig inspirationskilde og samtidig samle byen om fælles oplevelser.
Der forventes gæster fra både Danmark, Tyskland, Sverige og USA. VisitOdense, Destination Fyn og VisitDenmark står bag den internationale markedsføring.
Ifølge Odense Kommune er tæt samarbejde med byens turisme- og kulturerhverv afgørende for at skabe indhold og stemning i hele byen.
Læs hele historien på turistmonitor.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025