Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Starbucks forsøger at vende en forventet salgsnedgang på 5 pct. i årets første kvartal ved at fokusere på betalende kunder.
Den nye politik definerer kunder som dem, der foretager et køb, mens ikke-betalende gæster bedes forlade lokalerne. Dette markerer et skifte fra kædens mere åbne tilgang fra 2018.
Strategien, som er introduceret af direktør Brian Niccol, inkluderer også en mindre menu og separate køer for at reducere ventetid. Målet er at øge indtjeningen og effektiviteten i kaffekæden.
Læs hele historien på FødevareWatch
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025