Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flytningen betyder et farvel til à la carte og en satsning på faste menuer, hvor gæsterne kan vælge mellem forskellige delekoncepter – inklusiv en menu med drinks og snacks.
Ifølge marketingschef Morten Löwenstein passer den nye placering godt til konceptet.
Restauratør Thomas Oest ser frem til en skarpere profil, der favner både helaftensoplevelser og uformelle drinks.
Samtidig lover Madklubben flere spændende initiativer i Aarhus, blandt andet i den gamle telegrafbygning i Kannikegade.
Læs hele historien hos Aarhus Stiftstidende (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025