Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dining Week er i fuld gang med over 250 deltagende restauranter og mere end 75.000 solgte billetter.
Festivalen, der afholdes fra den 11.-20. oktober, tilbyder unikke 3- og 5-retters menuer samt eksklusive tastingmenuer til fast pris på restauranter over hele landet.
Madentusiaster har mulighed for at opleve det bedste inden for dansk gastronomi, og allerede nu er flere restauranter udsolgt.
Ifølge stifter Bjørn Beyer er festivalen blevet en fast del af efterårsferien og tiltrækker både lokale og turister.
"Det imponerende antal tilmeldte restauranter og solgte billetter viser tydeligt, at festivalen i efterårsferien er kommet for at blive, og at gæsterne har taget den til sig med åbne arme. Vi er stolte af at kunne samle så mange mennesker om gode måltider på tværs af sæsonerne", siger Bjørn Beyer, stifter af Dining Week.
Fra populære restauranter som Krogs Fiskerestaurant i København til Tabu i Aalborg, kan gæster nyde en vifte af kulinariske oplevelser. Festivalen fortsætter med at vokse og cementerer sig som en central gastronomisk begivenhed i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025