Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I starten af 2022 gik den lokale bookingplatform Book Bornholm i luften. Konceptet er kort sagt, at platformens kunder skal kunne booke hele deres rejse til Bornholm på en enkelt platform.
Og ifølge virksomheden selv, er konceptet en succes. Således har 19.000 turister i løbet af 2023 booket ferie gennem Book Bornholm. Skuer vi tiden et år tilbage, lød tallet til sammenligning på 8.000 bookede rejser til Bornholm gennem platformen i 2022. Det skriver Turisme24.dk.
”En af de ting, der har givet os den her vækst, er muligheden for at sælge automatiserede pakkerejser. Dels er der en fordel for leverandørerne i forhold til, at salget sker automatisk, og dels er det en fordel for vores gæster, som ikke gider booke ferie fra mandag til fredag mellem klokken otte og klokken 16, men hellere vil gøre det tirsdag klokken 20, når børnene er lagt i seng, eller søndag formiddag,” fortæller Marcus Persson, forretningsudvikler og ansvarlig for kommunikation og salg hos Book Bornholm.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025