Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ved Industriferiens start var rekordugen uge 16 i år, som ligger i forbindelse med påske. Men den rekord blev slået i uge 30 (også uge 29 var meget tæt på) og flere gange har LEGO House måtte melde helt udsolgt.
Jesper Vilstrup, administrerende direktør i LEGO House siger:
”Tilbagemeldingen fra vores gæster er, at vi skaber en helt fantastisk LEGO oplevelse for både børn og voksne, og gæsterne holder sig heldigvis ikke tilbage med at fortælle om deres oplevelse i LEGO House til familie og venner. Rigtig mange deler deres oplevelser via sociale medier, og vi kan tydeligt mærke, at kendskabet til LEGO House er steget gennem det sidste år, hvilket jeg er overbevidst om er en af grundene til de flotte besøgstal. Nu har gæsterne en bedre ide om, hvad LEGO House er for en størrelse.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Scandic runder nyt millionoverskud og opruster i Aarhus
06-05-2025
-
Alsik Hotel & Spa mindsker underskud og ser fremgang i gæstetilfredshed
06-05-2025
-
Ny chef concierge skal løfte gæsteoplevelsen hos 1 Hotel Copenhagen
06-05-2025
-
Arena Næstved i modvind efter påstand om unfair konkurrence
06-05-2025
-
Rekordtravl april i Københavns Lufthavn med vækst fra USA
06-05-2025
-
Randerschef bliver ny direktør på ikoniske Ruths Hotel
06-05-2025
-
Pejsegården giver milliontab, men ledelsen ser lys forude
06-05-2025
-
Innovation og netværk i fokus, når det populære event "Meet the Geeks” vender tilbage
06-05-2025